< Cofnij
KOMUNIKAT CENTRUM OBSŁUGI DOMÓW STUDENCKICH
KOMUNIKAT CENTRUM OBSŁUGI DOMÓW STUDENCKICH
Procedura przyznawania miejsc na rok akademicki 2025/2026 dla studentów pierwszego roku Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
- Miejsce w domu studenckim jest przyznawane na wniosek studenta.
- Podstawowym kryterium branym pod uwagę przy przyznawaniu miejsca w domu studenckim jest dotychczasowe zamieszkanie w domu studenckim. Dodatkowymi kryteriami przyznania miejsca w domu studenckim są: a) odległość od miejsca zamieszkania, b) odbywanie studiów na kierunku stacjonarnym.
- Student ubiegający się o przyznanie miejsca po kliknięciu w systemie rekrutacyjnym (panel kandydata) w link „Złóż wniosek o dom studencki” zostaje przeniesiony do systemu AKADEMIK 1.0, gdzie wypełnia wniosek wskazując trzy typy zakwaterowania, gdzie pierwszy oznacza bardziej preferowany, a ostatni najmniej preferowany.
- Wnioski można wypełnić od dnia 30 sierpnia od godziny 12:00 do godz. 12:00 13 września 2025 roku.
- Decyzja o przyznaniu (lub odmowie) miejsca zamieszczona będzie w systemie WISUS->SYSTEMY->AKADEMIK 1.0 od dnia 16.09.2025 r. Student który otrzymał miejsce w domu studenckim może zrezygnować z przyznanego miejsca poprzez system informatyczny. Dodatkowo należy złożyć do Centrum Obsługi Domów Studenckich, drogą mailową na adres e-mail: cods@ump.edu.pl oświadczenie o rezygnacji z przyznanego miejsca do 30 września 2025 roku. Osobom, które nie zrezygnowały z przyznanego miejsca i nie wprowadziły się przed upływem 7 dni od rozpoczęcia zajęć dydaktycznych zostanie naliczona opłata administracyjna w wysokości 50% jednomiesięcznego czynszu
- Zasadniczy przydział miejsca w Domu Studenckim dokonywany jest do 30 czerwca 2026 roku.
- W trakcie roku akademickiego informacja o wolnych miejscach w domach studenckich Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu zamieszczana jest na stronie cods.ump.edu.pl w zakładce „wolne miejsca”.